vrijdag 29 januari 2010

Model 'Black Rose'

Soms komen dromen uit! Welk meisje droomt er nu niet van een kleine carrière als model. Nu werkte mijn model c.q. lichamelijke bouw daar op jeugdige leeftijd al niet direct aan mee. In de huidige tijd denk je dan: wellicht nog een als een plus-size-model dan? Ook dat is een droom die uiteen spat als je hoort dat dat betekent dat je maat 42 draagt. Weer een illusie armer dacht ik en haalde mijn schouders op. Gelukkig kon (en kan) ik goed typen en daar kun je toch nog wel aardig je brood mee verdienen. Dus heb ik een kleine 'carrière' gemaakt binnen justitiekringen.
Maar… nu gloort er toch hoop aan de horizon. Lang verwacht toch gekomen, noemen ze dat geloof ik. Sinds een korte tijd ben ik toch model. Jaaa, en ik heb al twee modellen geshowd ook. Sterker nog: er zijn foto's van in omloop! Gister had ik een shoot met model 'Black Rose', de naam van het andere model is me even ontgaan. (red.: Victorie! Zie ook hieronder het blog “Hobby of verslaving?”)
In de categorie waarin ik nu model ben, heb ik namelijk niet eens een plusmaat! Hoe kan dat denk je dan. Nou gewoon, ik ben 'socks-model', of sokken-model; wat je maar het beste vindt klinken. In deze categorie heb ik namelijk een heel bescheiden maat 39/40. Het enige nadeel is dat ik trotse bezitter ben van Beatrix-enkels. (Beatrix-enkels zijn enkels, waarbij de voet overgaat in de kuit, zonder daarbij een elegante versmalling te hebben waarbij de je enkelgewrichten mooi ziet).
Je kunt niet alles hebben. Nu heb ik wel het grote geluk, dat ik het geshowde model mag houden! Mijn 'Black Rose'-sokken (ook wel Valentijn sokken) draag ik dus vanavond lekker op de bank bij vriendlief. En dit allemaal dankzij de 'Stitch 'n Bitch-beppe Aal'.

'Black-Rose' Bonsien

2 opmerkingen: